Ваги

Вы тут: Головна / Ваги

Ваги автомобільні електронні

Ортотропна конструкція з гнутого профілю

Ваги призначені для зважування в статичному режимі автомобільного транспорту, виведення результатів зважування на індикатор цифрового вимірювального приладу і видачі їх на ПК через інтерфейс RS232 або RS485. Ваги застосовуються на складах, базах, промислових і сільськогосподарських підприємствах.

До складу ваг входять комплектуючі провідних світових виробників, а саме: тензометричні датчики ZEMIC USA Inc. (Внесені в Держреєстр України, Росії, Білорусі та Казахстану), вагові прилади Rinstrum (Австралія). На даних комплектуючих в Україні поставлено понад 1000 ваг, їх надійність підтверджується багаторічною безвідмовною роботою.

Ваги в цілому і всі комплектуючі повністю відповідають підвищеним вимогам стандарту ДСТУ EN 45501: 2007 «Прилади неавтоматічні зважувальні. Загальні технічні вимоги та методи випробувань.», який діє в Україні з 2009р.
Ваги виготовляються по ТУ У 28.2-39556070-001: 2015 і внесені в Держреєстр засобів вимірювальної техніки України за № У3665-15.
Клас точності ваг ГЕРМЕС ВТА по ДСТУ ЕN 45501:2007 — середній.

У комплект ваг також входить:

  • Монтаж (установка електронних приладів, налагодження, калібрування, здача органам Укрметртестстандарту);
  • Комплект конструкторської (будівельної) документації для виготовлення фундаменту ваг. Складальне креслення ваг. Інструкція по монтажу, збірці-розбиранні ваг.
  • Стандартне програмне забезпечення (система обліку на комп’ютері) і первинне навчання персоналу роботі з вагами.

Комплект документів:

  • Технічне завдання на ваги.
  • Методика повірки / калібрування ваг.
  • Керівництво по експлуатації на ваги і цифровий вимірювальний індикатор.
  • Паспорти на тензометричні датчики, копія свідоцтва про внесення до державного реєстру України.

Гарантійні умови:

  • Гарантія на металоконструкцію – 3 роки
  • Гарантія на електроніку – 3 роки

Умови розрахунку:

  • 70% — передоплата
  • 20% — сплата за фактом готовності до відвантаження
  • 10% — сплата після вводу ваг у експлуатацію

 Технічні характеристики ваг тензометричних автомобільних

  1. Найбільша границя зважування (НГЗ) — 80 т.
  2. Найменша границя зважування (НмГЗ)                — 0,4 т.
  3. Розміри вантажоприймальної платформи, (довжина х ширина) — 18х3(3,5) м.
  4. Діапазон вибірки маси тари — (0,4-80)т.
  5. Дискретність і ціна повірочної поділки d=e                          — 20/50 кг.
  6. Клас точності по ДСТУ EN 45501:2011 — середній
  7. Межі допустимої похибки повинні відповідати наведеним в табл.1.
Інтервли зважування, т. Межі допустимої похибки, кг.
при первинній повірці (після ремонту) при експлуатації
від  0,4 до 10 т. включно ± 10 ± 20
понад 10 до 40 т. включно ± 20 ± 40
понад 40 т. до 60 т. включно ± 30 ± 60

 

  1. Час виходу ваг на встановлений режим роботи, не більше — 45 с.
  2. Електричне живлення ваг повинно здійснюватися змінним однофазним струмом з частотою (50 ± 1) Гц та напругою від 187 до 242 В.
  3. Споживана потужність, не більше 200 ВА.
  4. Вид кліматичного виконання, ступінь захисту по ДЕСТ (ГОСТ) 14254-80:

— для тензометричних датчиків – IP67.

— для цифрового вимірювального приладу – IP54.

  1. Інтервал робочих температур навколишнього середовища:

— для вантажоприймальної платформи, тензометричних датчиків – від  — 35 ºС  до +65 ºС.

— для цифрового вимірювального приладу – від  0 ºС  до +40 ºС.

  1. Повний середній термін служби, не менше 10 років.

Варіанти встановлення ваг: Естакадний варіант встановлення автомобільних ваг

Ваги встановлюються на висоті 30-40см над рівнем дорожнього полотна і комплектуються двома пандусами для з’їзду та заїзду автотранспорту. Опорними частинами (основою) ваг в такому випадку є бетонні блоки або стрічкові фундаменти, що встановлюються під кожну пару датчиків.

Такий варіант установки не вимагає виконання фундаменту з бетонною чашею і відповідно є більш економічним по витраті бетону і арматури. Крім того, цей варіант установки є більш зручним для обслуговування ваг, оскільки забезпечує легкий доступ до датчиків. Незначним недоліком такої конструкції є більш низька пропускна спроможність ваг (більш тривалий час зважування одного автомобіля) в порівнянні з вагами, виконаними на одному рівні з дорожнім покриттям (під’їзними шляхами).