Ваги
Ваги автомобільні електронні
Ортотропна конструкція з гнутого профілю
Ваги призначені для зважування в статичному режимі автомобільного транспорту, виведення результатів зважування на індикатор цифрового вимірювального приладу і видачі їх на ПК через інтерфейс RS232 або RS485. Ваги застосовуються на складах, базах, промислових і сільськогосподарських підприємствах.
До складу ваг входять комплектуючі провідних світових виробників, а саме: тензометричні датчики ZEMIC USA Inc. (Внесені в Держреєстр України, Росії, Білорусі та Казахстану), вагові прилади Rinstrum (Австралія). На даних комплектуючих в Україні поставлено понад 1000 ваг, їх надійність підтверджується багаторічною безвідмовною роботою.
Ваги в цілому і всі комплектуючі повністю відповідають підвищеним вимогам стандарту ДСТУ EN 45501: 2007 «Прилади неавтоматічні зважувальні. Загальні технічні вимоги та методи випробувань.», який діє в Україні з 2009р.
Ваги виготовляються по ТУ У 28.2-39556070-001: 2015 і внесені в Держреєстр засобів вимірювальної техніки України за № У3665-15.
Клас точності ваг ГЕРМЕС ВТА по ДСТУ ЕN 45501:2007 — середній.
У комплект ваг також входить:
- Монтаж (установка електронних приладів, налагодження, калібрування, здача органам Укрметртестстандарту);
- Комплект конструкторської (будівельної) документації для виготовлення фундаменту ваг. Складальне креслення ваг. Інструкція по монтажу, збірці-розбиранні ваг.
- Стандартне програмне забезпечення (система обліку на комп’ютері) і первинне навчання персоналу роботі з вагами.
Комплект документів:
- Технічне завдання на ваги.
- Методика повірки / калібрування ваг.
- Керівництво по експлуатації на ваги і цифровий вимірювальний індикатор.
- Паспорти на тензометричні датчики, копія свідоцтва про внесення до державного реєстру України.
Гарантійні умови:
- Гарантія на металоконструкцію – 3 роки
- Гарантія на електроніку – 3 роки
Умови розрахунку:
- 70% — передоплата
- 20% — сплата за фактом готовності до відвантаження
- 10% — сплата після вводу ваг у експлуатацію
Технічні характеристики ваг тензометричних автомобільних
- Найбільша границя зважування (НГЗ) — 80 т.
- Найменша границя зважування (НмГЗ) — 0,4 т.
- Розміри вантажоприймальної платформи, (довжина х ширина) — 18х3(3,5) м.
- Діапазон вибірки маси тари — (0,4-80)т.
- Дискретність і ціна повірочної поділки d=e — 20/50 кг.
- Клас точності по ДСТУ EN 45501:2011 — середній
- Межі допустимої похибки повинні відповідати наведеним в табл.1.
Інтервли зважування, т. | Межі допустимої похибки, кг. | |
при первинній повірці (після ремонту) | при експлуатації | |
від 0,4 до 10 т. включно | ± 10 | ± 20 |
понад 10 до 40 т. включно | ± 20 | ± 40 |
понад 40 т. до 60 т. включно | ± 30 | ± 60 |
- Час виходу ваг на встановлений режим роботи, не більше — 45 с.
- Електричне живлення ваг повинно здійснюватися змінним однофазним струмом з частотою (50 ± 1) Гц та напругою від 187 до 242 В.
- Споживана потужність, не більше 200 ВА.
- Вид кліматичного виконання, ступінь захисту по ДЕСТ (ГОСТ) 14254-80:
— для тензометричних датчиків – IP67.
— для цифрового вимірювального приладу – IP54.
- Інтервал робочих температур навколишнього середовища:
— для вантажоприймальної платформи, тензометричних датчиків – від — 35 ºС до +65 ºС.
— для цифрового вимірювального приладу – від 0 ºС до +40 ºС.
- Повний середній термін служби, не менше 10 років.
Варіанти встановлення ваг: Естакадний варіант встановлення автомобільних ваг
Ваги встановлюються на висоті 30-40см над рівнем дорожнього полотна і комплектуються двома пандусами для з’їзду та заїзду автотранспорту. Опорними частинами (основою) ваг в такому випадку є бетонні блоки або стрічкові фундаменти, що встановлюються під кожну пару датчиків.
Такий варіант установки не вимагає виконання фундаменту з бетонною чашею і відповідно є більш економічним по витраті бетону і арматури. Крім того, цей варіант установки є більш зручним для обслуговування ваг, оскільки забезпечує легкий доступ до датчиків. Незначним недоліком такої конструкції є більш низька пропускна спроможність ваг (більш тривалий час зважування одного автомобіля) в порівнянні з вагами, виконаними на одному рівні з дорожнім покриттям (під’їзними шляхами).